czwartek, 30 maja 2013

Pomieszane re myśli

Przez cały czas kiedy nie pisałam nie działał mi Internet , nawet mama zabierała modem do pracy . Zastanawiałam się jak kiedykolwiek zadziała to będę powracała do pisania , bo pewnie i tak nikt  go już nie czyta . Dziś kiedy działa mi Internet chciałam napisać , właściwie to spytać :Usunąć bloga ?

Jednak gdy dostałam e-maila : (zmieniłam trochę słowa e-maila)
Reprezentujemy markę Monster High w Polsce i piszemy do Ciebie, bo interesujemy się naszą społecznością i doceniamy najbardziej zaangażowanych fanów. Twój blog o Monster High jest jednym z tych, które spodobały nam się najbardziej. Dlatego mamy dla Ciebie specjalny prezent  jedną z lalek z serii „Monster High €“ Upiorki Żyją”!
Od razu weszłam na pulpit główny bloga zobaczyć czy są jakieś komy od firmy która napisała tą wiadomość . I zobaczyłam , że ... że czytacie mojego bloga mimo dużych zaległości czytacie . To dodało mi siły i musicie mi ją cały czas dawać .
Wam dziękuję za wsparcie !!!!
A firmie za lalkę o której marzyłam !!!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz