czwartek, 2 maja 2013

Coś do Zoeyyyyy

Zoey pamiętasz jak pisałam , że masz tydzień na pisanie .
Niestety po twoich dwóch pierwszych postach zdecydowałam , że musisz się porzegnać z okresem próbnym ;(






Bo od teraz jesteś w składzie bloga !!!!!!
Gratulacje !
Jeszcze nigdy nie widziałam tak wspaniałych postów !
Możesz pisać na blogu , ALE pamiętaj , że przesłuchania nadal trwają i nigdy nie wiadomo co się stanie .

Jeszcze raz gratulacje dla Hany (mogę tak do ciebię mówić?) . A wy cieszycie się , że Hana ma ogromną szansę na zostanie na stałe na blogu ?

3 komentarze:

  1. O MÓJ RA! TO TAKA NIESPODZIANKA! STRASZNIE DZIĘKUJE POSTARAM SIĘ DALEJ PROWADZIĆ BLOGA JAK NAJLEPIEJ! JESZCZE RAZ THX!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Dawno nie widziałam tego boga... WoW! Widzę, że znalazłaś kolejne osoby na próbnym. Gratulacje dla Howleen_!

    OdpowiedzUsuń