niedziela, 12 maja 2013

4 najważniejsze

1. Clawdeen 13 Wiches w pudełku (na zdjęciu dokładnie widać tylko ją) . Jest ładna , bardzo mi się podoba . jednak mam jeden - , mianowicie jej włosy sią przyklapnięte .


2. Kolejne zdjęcie lalek Abbey i Rossa .
Wyglądają tak słodko , nie mogę się im oprzeć :*


3. Już nie fan art'y , już nie rysunki .
Wreszcie wiemy jak wygląda lalka Catty Noir.
Według mnie nic dodać nic ująć


4. Maj ... Słońce , 3 ogrodników  ,zimna Zośka ....
Dużo , rzeczy kojarzy się ze słowem Maj . Ale nam Monster Highmaniakom  kojarzy się zupełnie coś innego . MONSTER HIGH SCARIS : MIASTO STRACHU !!!
Możecie wejść na : www.empik.com/monster-high-scaris-upioryz-miasto-strachu-rozni,p1070109756,film-p

i podziwiać lub....kupić za 37.49zł
Ja osobiście dzisiaj nie widziałam w Empiku (bo byłam) . Ale może to tylko w tym co byłam .

Pisała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz