sobota, 27 kwietnia 2013

Przepraszam

Jest mi przykro , że Natka odeszła . No ale cóż . Nadal poszukuję redaktorek . Niektóre z was piszą mi w komentarzach , że chcą pisać na blogu . Ale żeby ta na serio się "zgłosić" musicie wysłać mi wiadomość na mój e-mail . Jeśli go nie znacie z łatwością możecie wejść w stronę "Kontakt" .
A teraz co do tytułu posta .
Odwiedziny bloga ostatnio bardzo spadły przez brak moich wpisów na blogu . Długo się zastanawiałam , gdy widziałam nowe nowinki nie "chciało " mi się o nich pisać na blogu . Codziennie zadawałam sobie pytanie :" Ja przestałam kochać Monster High ? "
Ale nic z tych rzeczy nadal nie mogę bez niego żyć . I przemyślałam wszystko co do bloga .
Ten blog jest najwspanialszą rzeczą jaka mnie spotkała i nie mogę jej tak po prostu zostawić . BĘDĘ PISAŁA NA BLOGU , BO ON JEST DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZY .
Proszę zostańcie ze mną . Wy czytelnicy (jeśli w ogóle jeszcze jacyś są) 

6 komentarzy:

  1. Mam ten sam problem. U mnie na blogu też nie ma zbyt wielu czytelników ;( Masz pomysł co możemy zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomysł! Na moim blogu zacznę promować wasze blogi.


      Natalia Banasik

      Usuń
    2. Dziękujemy !!! Ale ty Kasiu masz dużo obserwatorów . Popatrz na mnie , przez brak czasu tracę czytelników :|

      Usuń
    3. Obydwie mamy ten sam problem.. Może reklamujmy, komentujmy i obserwujmy nasze blogi nawzajem? Myślę ,że to przyciągnie nowych czytelników, i wgl.. Co ty na to? ;)

      Usuń
    4. Zgadzam się . Mimo , że naadal myślę , że masz duuużo czytelników , pomoc zawsze się przydaje :)

      Usuń
    5. No to od teraz komentujemy nasze blogi nawzajem ;)Start! xD Ps : Może chcesz wziązć udział w konkursie na moim blogu? Bardzo by mnie to ucieszyło ;D

      Usuń