poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Już jest ! Bio Twyli

Wiek : 14

Zabójczy styl : Moi przyjaciele mówią mi , że mam mroczną osobowość . Wydaję mi się , że to przez to , że jestem postacią cienia...w każdym razie kocham ciemne błękity i głębokie fiolety , zwłaszcza gdy krwawią razem jak dym w wodzie.

Dziwaczna wada : Jestem boleśnie nieśmiała i spędzam większość czasu śpiąc/ukrywając się pod łóżkiem , przez co trudno mi jest poznać nowych przyjaciół . No cóż , jest to po prostu dzień w życiu Boogie Mana

Zwierzak : Króliczek z kurzu o imieniu Dustin . Znalaałam go , gdy kiedy wiatr dmuchął nim we mnie , więc od razu go przygarnęłam

Ulubione Zajęcie : Kocham przjmować sny normalsów , więc złe rzeczy od razu znikają. Czy można się nie zgodzić , że to dobra rzecz ?

Najbardziej irytująca rzecz : Gdy inne potwory nie rozumieją , dlaczego miałabym chciać pomagać normalsom . Nie rozumiem tego , że jestem tam , aby ich straszyć . To naprawdę trudne marzenia dla podejrzanych umysłów . Aha i odkurzacze .

Najbardziej lubiany przedmiot szkolny : Kocham psychologię

Najmniej lubiany przedmiot szkolny : Speech . Stojąc przed grupą potwrów trudno mi przemawiać do nich tym , co mamy na myśli.

Ulubiony Kolor : Blurple, czyli mieszanina niebieskiego i fioletowego. To bardzo różni się od purblue.

Ulubine jedzenie : Koszmary , oczywiście !

Przyjaciele :Howleen Wolf i Spectra Vondergeist

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz