wtorek, 16 kwietnia 2013

Moja postać robiona po prostu w paincie.

Cześć! Dzisiaj chciałabym wam pokazać moją własną postać robioną w paincie. Oto ona:



Nazywa się ona Bu-bu Spirit. Spirit  to angielskie słowo, które ma kilka znaczeń: duch, dusza, spirytus, nastrój, umysł, alkohol. Oto jej opis: 


Bu-bu Spirit 
Córka pary duchów
Wiek: 18 lat.
Zabójczy styl: Jestem duchem, lubię jedwabne kamizelki, zrobione ze 100% bawełny owczej. Noszę lekkie buty, jeszcze lżejsze niż zwykłe skarpetki, abym mogła spokojnie latać. Moje czarne włosy ze zwykłymi fioletowymi pasemkami są dość długie. Nie lubię żółtego koloru. Zazwyczaj noszę moją ulubioną czarną spódniczkę i fioletową koszulkę, tylko na moje urodziny lub mojego rodzeństwa mama każe mi nosić sukienki z lekkiego materiału... nie znoszę tego.
Straszna wada: Ja... boję się ciemności. Nie lubię o tym mówić.
Ulubione zajęcie: Lubię zapoznawać się z innymi, zwłaszcza przez internet. A w między czasie zaglądam na bloga Spectry V, pewnie już ją znacie.
Nie cierpię: Kiedy ktoś myśli, że jestem zarozumiała i samochwalska. To nie prawda.
Ulubiony przedmiot: Matematyka.
Śmiertelnie nudny przedmiot: W-f. Nie jestem sprtsmenką. W-f to moje przeciwieństwo. 
Ulubiony kolor: Czarny i biały.
Ulubiona potrawa: Ciastka zbożowe. 
Domowy zwierzak: Nie mam zwierzaka. Od miesiąca planuję kupno akwarium i kilka rybek, ale zawsze coś mi wypada...
Najlepsze przyjaciółki: Spectra Vondergeist i Operetta.



Podoba wam się Bu-bu? Może chcieli byście żebym dodała opis mojej drugiej wymyślonej postaci?

~Draculaurra ♥


PS: Draculaurra ♥ to mój internetowy pseudonim.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz