sobota, 9 lutego 2013

Wampigorączka piątkowej nocy

Wczoraj wróciłam do domu z Torunia i mimo , że mam bardzo dużo nauki ( i to w ferie !) poświęcam trochę czasu dla bloga . Więc tata w Toruniu kupił mi prezent urodzinowy ( 2 miesiące przed urodzinami , bo wyjeżdża) , którym jest film : Monster High DWA FILMY Wampigorączka piątkowej nocy + Upiorna siła miłości . Wczoraj w moim pokoju odbył się wielki seans , ponieważ Upiorną siłę miłości już widziałam była to Wampigorączka piątkowej nocy . Pomyślałam , że  fajny post byłby gdybym opisała niektóre ciekawostki z tego filmu . Dla tych co już oglądali i dla tych co jeszcze nie . Więc zaczynamy :)

- To w tym filmie upiory poznały Robecce Steam , którą Ghulia i Franki przywróciły o świata żywych ... i oczywiście NIE żywych :)
- W filmie między Clawdem i Draculaurą dochodzi do wielu kłótni.
- Franki postanowiła by zmienić tradycję i oddać godło przegranej szkoły
-Dzięki pomocy przyjaciół Draculaura pokonała strach i zawalczyła . To ona przekroczyła metę .
-Rochelle Gyole pod niewiedzą gargulców występowała w zawodach . A potem odeszła ze swojej kłamliwej drużyny . Przeszła do straszyceum .
- Operetta  na początku była nie miła dla swoich straszycieli , ale potem tylko po to , by Toralei wpadła na ich ''haczyk''

I to na tyle , to było kilka wiadomości o filmie . 

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie :)
    http://klasamonsterhigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award ;) Szczegóły tutaj http://moj-cerberek.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń