środa, 6 lutego 2013

Mała sprawa i Skulimate Roller Maze

Upiornie was witam , kochani straszyciele !!! Jestem aktualnie w Toruniu na Hotelowym kompie . Na tablecie internet nie działa wcale , ale cieszę się , że udało mi się chociaż tutaj (na hotelowym komputerze) dostać się do bloga. Mimo , że tak jak już wiecie mało się dzieje w świecie Monster High mam dla was małe wiadomości .

Więc ostatnio dostałam 2 komentarze i nie były one zbytnio miłe . W odpowiedzi do pierwszego : Żadna firma mnie nie sponsoruje więc proszę o nie komentowanie w ten sposób z nie pełną wiedzą o danym temacie.
W odpowiedzi do drugiego : Tak mam 12 lat i nie przeszkadza mi to . I pani/pan jest pierwszą osobą mówiącą źle o produkcji lalek którą spotkałam .
I tak dla sprostowania : Jeżeli coś wam na tym blogu nie odpowiada macie mi coś nie miłego do przekazania to nie róbcie tego ,  wyłączcie bloga i go nie czytajcie jeśli nie chcecie :)
W takim nie miłym temacie to wszystko :) Teraz przejdę do weselszych rzeczy :)
Więc na portugalskiej stronie znalazłam zdjęcia Draculaury i Cleo w serii Skulimate Roller Maze . Tylko od razu ostrzegam , że nw czy to lalki zrobione przez fanów czy wyprodukowane przez Mattel'a . Oto zdjęcia Cleo a tuż pod nią Draculaura :



2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do Liebstera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj ja słyszałam o tym (trochę mi wstyd to pisać ale ..) , ale trochę nw o co w tym chodzi ...

      Usuń