środa, 19 grudnia 2012

Nie za wcześnie ?

A co mi tam.... Ogłaszam przesłuchanie! Czy któreś z was  Strasycili , chciało by ze mną poprowadzić bloga ??? Myślę , że szanse są małe , ponieważ mój bloog jest jeszcze świerzutki i nie ma zbyt wielu obserwatorów. Ale cóż warto spróbować :)

Moje wymagania :
* musisz umieć kreatywnie (znaczy się po prostu dobrze)pisać
*musisz (tyle ile i jak możesz) dowiadywać się nowych nowin itp.
*oczywiście każdy może wyrazić swoje zdanie

Co trzeba zrobić :

*dowiedz się jakiejś ciekawej wiadomości , napisz swój własny post. Prześlij go na mojego e-maila (najlepiej na zosia123618@WP.pl)
3 najlepsze osoby będą prowadzić bloga na okres próbny ( 1 tydzień ) . Najlepsze i najbardziej przyciągające uwagę posty będą nagrodzone tym , że ich autorki będą ze mną prowadzić bloga.


( UWAGA !Drogi straszycielu jeśli będziesz prowadzić ze mną bloga to nie ja będę tobie podlegać , tylko ty mi )


Przesłuchania trwają do 9 STYCZNIA

2 komentarze: