sobota, 2 marca 2013

Wyjaśnienia. A może podejrzenia ...

 Czy pamiętacie post o nowej grze Monster High na Nickelodeon ? Pisałam tam , że dziwi mnie fakt , że upiorna gra jest na stronce kanału gdzie nic nie ma o MH . Więc wchodząc na  stronę Nickelodeon Kids' Choice Awards 2013 (naciskając na Nickelodeon i wyjaśniając , że weszłam tam zupełnie przypadkowo  xd) , zauważyłam u góry ekranu : "SPONSOROWANE PRZEZ Monster High" . Zdziwiło mnie to trochę . Nickelodeon i Monster High mają jednak ze sobą coś wspólnego ! Może to dlatego powstały te gry (bo są 2) , dlatego , że Monster High wzięło się za sponsorowanie kanału/strony . Może to był jeden z  warunków , albo zostało to uzgodnione bez wcześniejszych zamierzeń . To może być jedna z tych dwóch , albo zupełnie inna sprawa. A na dowód screen : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz