sobota, 26 stycznia 2013

Konkurs

Mam dla was mały konkurs . Oto o co w nim chodzi  (co do punktu pierwszego : dlaczego tak ? - bo jest blokada kopiowania)

1. Wchodzicie w Google
2 Wpisujecie w przeglądarce "bazy monster high"
3.Ściągacie na dysk jedno ze zdjęć
4. Robicie własną postać
5.Na zosia123618@wp.pl  , NK lub bestzozola@gmail.com prześlijcie mi zdjęcie postaci 

6.Ja wam napiszę w wiadomości cyfrę 
7.   9 lutego dobędzie się losowanie 3 cyfr 
8. 10 lutego na bloga wstawię wylosowane prace 

(tak dla zrozumienia prace przesyłamy do 9 lutego ! )
Zostaje mi życzyć wam powodzenia :D

9 komentarzy:

  1. A jaka jest nagroda ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrodą jest to że 3 wylosowane zdjęcia będą opublikowane na blogu . Nie obejdzie się też bez dyplomów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Zosia ;) Wiesz na moim blogu ,też zrobiłam myślę ,że ciekawy konkurs jeśli masz ochotę to możesz wziąść udział lub chociaż zerknąć na niego ;)
    Adres mojego bloga kasia-mh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko już zaglądam :) Mam nadzieję że w moim weźmiesz udział :D

      Usuń
  4. Ja ci wyślę,ale dopiera,jak zrobię,bo właśnie mam zamiar zrobić nową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie WP czy Gmal . Bo chyba nie doszło ;(

    OdpowiedzUsuń