sobota, 17 listopada 2012

NINA

Siemka ! Mam dla was mój własny projekt nowej postaci Monster High. Nie jest do końca dopracowany , ale myślę że się spodoba



Nina - córka Ninja

Wiek : 16 lat
Zabójczy styl : Tata mi mówi , że powinnam ubierać się na czarno , ale to jest taki ponury kolor....Ja ubieram się na brązowy kolor , jest odrobinę jaśniejszy
Straszna wada : Niektórzy mój specjalny kij (taki jak ma każda Ninja)z doczepioną przeze mnie grzebieniastą końcówką , biorą za grabie i wołają na mnie "Szalona ogrodniczka " . Ale nie wiedzą jak bardzo jest bolesna !
Ulubione zajęcie : Ćwiczenia z moim kijem , to trochę wygląda jak skoki o tyczkę :)
Nie cierpię : Gdy już naprawdę muszę używać przemocy , ludzie i potwory czasami potrafią być okropnie źli!
Ulubiony przedmiot : Historia.Lubię słuchać o moim dzielnym tatusiu :*
Śmiertelnie nudny przedmiot :Geometria , nigdy nie nauczę się tych trójkątów , kwadratów i...
Ulubiony kolor : BRĄZ
Ulubiona potrawa :Granat w polewie pysznej brązowej czekolady , dziwne ale smaczne !
Domowy zwierzak : Mój słodki i absolutnie nie groźny krokodyl Mr.Stefan



I to na tyle jeśli się uda to niedługo wstawię jej zdjątko , pa :*

2 komentarze:

  1. Hahaha to tak jak u mnie z tą geometrią z resztą sama wiesz


    -Aga P Motylek :*

    OdpowiedzUsuń